Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 19.03.2024, 11:18

ЛИСКІВСЬКА ФІЛІЯ

 

ЦАРИЧАНСЬКОГО ЛІЦЕЮ

Меню сайту
Хто онлайн

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Візити і перегляди

Методична робота

Обласний науково-методичний проєкт:

« Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому

просторі Нової української школи»

 

Етапи роботи над проблемою:

 

Концептуально-діагностичний (2020-2021 навчальний рік).

  • Конкретизація завдань проєкту на рівні  педагогічного колективу, планування роботи семінарів, педрад творчих груп, створення «банку інформації» з питань розвитку самоефективності учнів, визначення показників для системного відстеження, діагностика рівня готовності педагогічного колективу до роботи у проєкті, організація психолого-педагогічних семінарів, вебінарів, творчих груп у звичайному та дистанційному режимах.
  • Наукове обґрунтування моделі освітнього закладу з гнучкою організацією навчального процесу (традиційне, дистанційне, змішане навчання), розробка відповідних проєктів на рівні конкретних освітніх установ, координація діяльності методичних служб різних рівнів в забезпеченні умов для підвищення творчої активності педагогічних кадрів.
  •  Розробка та апробація системи діяльності освітнього закладу, конкретного педагога, спрямованої на розвиток компетентнісного потенціалу особистості, масове запровадження педагогічних технологій, що відповідають сучасним вимогам, накопичення досвіду управління інноваційними процесами у нових реаліях освітньої діяльності.

Практичний (системний) (2021-2022 навчальний рік).

  • Аналіз визначених напрямків роботи, педагогічного досвіду, обґрунтування основних ідей для широкого запровадження, аналіз матеріалів діагностики рівня розвитку основних компонентів самоефективності учнів та їх навчальних досягнень.
  • Узагальнення та експертна оцінка накопиченого педагогічного досвіду (при визначенні ефективності досвіду доцільно використовувати науково обґрунтовані критерії: актуальність, відповідність сучасним викликам і завданням проєкту, оригінальність, новизна, стабільність, збалансованість і комплексність результатів, раціональність витрат часу, зусиль, засобів, що відповідність реальним можливостям основної маси вчителів і матеріально-технічної бази навчальних закладів).

Підсумковий (2022 – 2023 навчальний рік)

  • Узагальнення перспективного педагогічного досвіду роботи з розвитку основних компонентів самоефективності учнів різного віку.
  • Розробка електронних дидактичних матеріалів з окремих предметів, різних видів публікацій, науковий аналіз даних моніторингу, підготовка підсумкових наукових конференцій, обмін досвідом.

 

Очікувані позитивні результати

На рівні регіональної системи освіти: активізація творчої активності педагогічних кадрів, підвищення рівня психолого-педагогічної культури та фахової майстерності педагогів, запровадження комплексу навчально-виховних технологій, спрямованих на розвиток самоефективності учнів, забезпечення якості освіти та виховання в умовах соціальної кризи та пандемії, реалізація нових підходів до психологічного супроводу учнів та підтримки їх родин, накопичення практичних матеріалів для організації дистанційного та індивідуального навчання, задоволення освітніх потреб учасників навчально-виховного процесу через використання можливостей спілкування у штучно створеному інформаційному просторі.

На рівні особистості фахівця. Усвідомлення пріоритетів та ціннісних орієнтацій сучасної освіти, зростання рівня професійної компетентності та самоефективності, комплексне впровадження інноваційних педагогічних технологій розвитку особистості учнів, зростання прагнення до самовдосконалення, самоосвіти та самореалізації, включення педагогів регіону у систему науково-дослідної роботи, накопичення досвіду використання різних форм організації навчального процесу, який може бути запровадженим у масову практику.

На рівні особистості учня. Підвищення рівня самоефективності, формування практичних навичок рефлексії, самомотивації, самопідтримки, самоконтролю, дієвої емпатії, прагнення до самовдосконалення учнів різного віку, розширення простору для задоволення індивідуальних освітніх потреб та організації різноманітних видів самостійної роботи, зміцнення психічного здоров’я дітей та життєстійкості, попередження стресів і фрустрацій.

План роботи консультпункту _Метаплан_ 2023-2024 н.р.

Модель реалізації науково – методичної проблеми

Модель професійної підготовки педагогічних працівників

ДІАПАЗОН МЕТОДИКО - ПЕДАГОГІЧНИХ НАПРЯМКІВ

План методичної роботи

Річний план

Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Погода
Свята України
Праздники Украины

Copyright MyCorp © 2024
uCoz