Науково-методичний проект
ЕТАПИ РОБОТИ НАД ПРОБЛЕМОЮ
І. Концептуально-діагностичний 2020-2021 навчальний рік
Мета: конкретизація завдань проєкту, планування роботи, створення «банку інформації» з питань розвитку самоефективності учнів різного віку, визначення показників для системного відстеження, діагностика рівня готовності педагогічного колективу до роботи у проєкті; розробка та апробація системи діяльності конкретного педагога, спрямованої на розвиток компетентнісного потенціалу особистості, масове запровадження педагогічних технологій, що відповідають сучасним вимогам, накопичення досвіду управління інноваційними процесами у нових реаліях освітньої діяльності.
ІІ. Практичний (системний) 2021-2022 навчальний рік
Мета: аналіз визначених напрямків роботи, педагогічного досвіду, обґрунтування основних ідей для широкого запровадження, аналіз матеріалів діагностики рівня розвитку основних компонентів самоефективності учнів та їх навчальних досягнень.
ІІІ. Підсумковий 2022 – 2023 навчальний рік
Мета: підведення підсумків роботи педагогічного колективу з розвитку основних компонентів самоефективності учнів різного віку, підготовка матеріалів для публікації, підготовка підсумкової конференції, обмін досвідом.
|